Útravaló

Kedves Olvasók!

A mai nappal útnak indítom eme blogomat. Kívánok neki sok szerencsét, és hosszú utazást! Remélem, az üzenet, mit elküldtem vele, elér azokhoz, akikhez el kell, hogy érjen! És bízom benne: ők elég sokan lesznek!

 

A Facebook-os írói oldalamon (www.facebook.com/kungergelyiro/) inkább rövidebb írásokat fogok közzétenni (írói gyakorlatom volt egy alkalommal, hogy olyan novellákat kellett írni, amik pontosan 50 szóból állnak. Annyira megtetszett, hogy ott ilyeneket fogok nektek írni.). Valamint tájékoztatlak benneteket a terveimről, ötleteimről, híreimről. 

Itt jöhetnek a komolyabb munkák, írások. Többféle stílusban olvashattok tőlem hosszabb, rövidebb novellákat, amikről aztán lehet beszélgetni, vitatkozni itt, vagy a Facebook-on.

Az első hamarosan érkezik. És igazán izgalmas lesz! Állandó rovatom első alkotását olvashatjátok holnap. A rovat a Dalból novella címet kapta.

Mint sokunknak, nekem is meghatározó pont az életünkben a zene. Sokféle stílus sok előadóját szeretem, hallgatom. Arra gondoltam, hogy fogok egy dalt, és a dalszöveget alapul véve megnovellásítom. 

Mindannyiunknak mást üzenhet egy zeneszám. Én, a zenét hallgatva, elképzelem a történetet, átszövöm a bennem keletkezett érzelemszálakkal, és létrehozok valamit. Nagyon kíváncsi leszek, hogy ti hogy gondolkodtok az adott dalról. Hosszú beszélgetésekre számítok.

Hogy melyik lesz az első dal, legyen meglepetés. De biztosan sokan szeretitek. Holnap érkezik!

Addig is szép napokat kívánok mindenkinek! Szeressétek egymást!

Kun Gergő

 

Címkék: Kezdés